პროექტის აქტუალობა: ბავშვებმა გაიგონ და გაიაზრონ ზღაპრის გმირების პერსონაჟების დადებითი და უარყოფითი თვისებები.
პროექტის მიზნები: ზღაპრის პერსონაჟებისადმი საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვის, პრაქტიკული საქმიანობისას შემოქმედებითობის გამოვლენის, ამხანაგების ნამუშევრებზე აზრის გამოთქმის უნარ–ჩვევების განვითარება.
მონაწილეთა ასაკი: 7–8 წელი
ვადები/ხანგრძლივობა: 3 დღე.
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: ბავშვი ისწავლის და გაარჩევს ზღაპარს სინამდვილიდან. შეძლებს გაითავისოს სხვადასხვა პერსონაჟი,ინსცენირება.
პროექტის საჭირო ძირითადი რესურსები: სახელმძღვანელო, ფერადი ფურცლები, წებო, აუდიო მასალა, დეკორაციები, პერსონაჟების ფორმა.
პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):
აქტ.1 ვაცნობ ბავშვებს ზღაპრს .
აქტ.2 ვყოფ კლასს ორ ჯგუფად და ვუნაწილებ დავალებებს.
აქტ. 3 ერთი ჯგუფი ამზადებს მასკებს და საჭირო მასალებს რომელიც ჭირდება ზღაპრის გმირებს.
აქტ. 4 ვუჩვენებ აუდიო მასალით ზღაპარს და ვანაწილებ როლებს , ვაძლევ ტესტს რომელიც უნდა ისწავლონ.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ს.გ.II.2. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა მასალას, ტექნიკას და პროცედურას ნამუშევრის შექმნისას.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· მარტივ კონსტრუქციებს სხვადასხვა მასალის გამოყენებით, მაგალითად: მუყაო, დაჭმუჭნული ქაღალდი, ლითონის ან პლასტმასის კოლოფები და სხვ.;
· ძერწავს გეომეტრიულ ფორმებს და ქმნის მათგან მარტივ კომპოზიციებს (სახლი, თოვლის ბაბუა და სხვ.);
ს.გ.II.6. მოსწავლეს შეუძლია მუშაობა ინდივიდუალურად და სხვებთან ერთად.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· მონაწილეობს გუნდურ სამუშაოში (ასრულებს მისთვის დაკისრებულ ფუნქციას);
ს.გ.II.7. მოსწავლეს შეუძლია წარადგინოს ინდივიდუალური და ჯგუფური ნამუშევრები, გამოთქვას აზრი და შთაბეჭდილებები საკუთარ და თანაკლასელთა ნაშრომებზე.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· უზიარებს თანაკლასელებს შთაბეჭდილებებს წარმოდგენილ ნამუშევარზე (მომწონს, არ მომწონს);
· უსმენს თანაკლასელებს და მასწავლებელს;
· სვამს კითხვებს წარმოდგენილ ნამუშევართან დაკავშირებით;
· საუბრობს შთაბეჭდილებებზე, რომლებიც მიიღო სხვისი ნამუშევრიდან.
ს.გ.II.8. მოსწავლეს ესმის და შეუძლია წარმოაჩინოს, რომ ხელოვნება არის იდეათა გამოხატვის საშუალება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· საუბრობს იდეებზე რომლებიც მიიღო სხვისი ნამუშევრიდან;
· ასახელებს მიზეზს, რის გამოც შექმნა ესა თუ ის ნამუშევარი.
პროექტის ხელმძღვანელი: თეა მოქია.
ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა: teamoqia@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий